onsdag den 5. december 2012

Mobilpunge

Jeg har, ligesom mange andre, investeret i en smartphone. Den er jo ret stor sådan en. Og har en dejlig stor skærm, så det er til at se, hvad man har med at gøre.
Men sådan en stor skærm er jo også lidt sårbar. Derfor har jeg konstrueret et etui, så jeg kan undgå ridser i skærmen.
Mobilpungen lukkes med velcro og har desuden en strop med karabinhage, så den kan bæres om halsen.


Hvis du også gerne vil passe på din smartphone, har jeg en stak til salg.

Pris: Kr. 65,00 pr. stk. + forsendelse.

Send mig en mail, hvis du er interesseret, se detaljer foroven under "Sådan handler du".






Reserveret



Reserveret



Design: Agnes Thrane Handmade.

Desværre er billedkvaliteten ikke, som jeg kunne ønske mig. Det håber jeg at forbedre fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar